Green News

Weet u wat er met uw POS-materiaal gebeurt als de campagne is afgelopen?

14 jun 2021 —
Afdrukken
Popai

Antalis sponsort met trots het onderzoek dat is uitgevoerd door Popai UK om te bepalen wat het werkelijk inhoudt om materiaal op het verkooppunt te recyclen.

Antalis sponsort met trots het onderzoek dat is uitgevoerd door Popai UK om te bepalen wat het werkelijk inhoudt om materiaal op het verkooppunt te recyclen.

Toegewijd aan een duurzamere visuele communicatiemarkt, hopen we dat deze studie ons helpt de uitdagingen waarmee we als branche worden geconfronteerd, beter te begrijpen.

De belangrijkste doelstellingen van het onderzoek zijn:

  • om de perceptie versus realiteit vast te stellen van het recyclen van in-store materialen uit winkels, winkelcentra en regionale distributiecentra in het Verenigd Koninkrijk en Ierland;
  • om inzicht te krijgen in eventuele belemmeringen voor recycling of recycleerbaarheid van in-store marketingcampagnes;
  • kansen uit te lichten om recycling te verhogen en het aantal stortplaatsen te verlagen;
  • en om aanbevelingen te doen over het eerste ontwerp en om de duurzaamheid van in-store marketing, het gebruik van alternatieve materialen en kansen aan het einde van de levensduur te vergroten.

 

De methodologie omvat een combinatie van deskresearch, interviews met senior merken en retailers en onderzoek in winkels. Op basis van deze methoden hopen we benchmarks vast te stellen en wegen naar verbetering te identificeren.

We zullen de belangrijkste bevindingen van deze studie delen.