+32 (0)2 451 12 00
Openingstijden (8u-17u30)
Contact
easystock-master.jpg

The Antalis-managed stock service

Easystock™ is een toonaangevende voorraadmanagementmethode (Vendor Managed Inventory VMI), speciaal ontwikkeld voor gebruikers van papier, visuele communicatie producten en verpakkingsmaterialen. Met behulp van geavanceerde digitale technologie automatiseert deze innovatieve Antalis applicatie terugkerende bestellingen en optimaliseert voorraden. Voor u betekent dat tijdsbesparing en efficiëntie in uw voorraadbeheer.

'' easystock heeft ons veel opgeleverd''.jpg

IMG-easy-stock-4-3.jpg

Het principe is eenvoudig

U krijgt toegang tot de easystock-oplossing op antalis.be zodra deze specifiek voor uw bedrijf is geconfigureerd. Vooraf bepalen we in overleg met u de lijst met producten die u het vaakst nodig heeft  en een minimum- en maximum voorraadniveau voor elk product

  • De voorraad wordt bij u opgeslagen maar is nog ons eigendom.
  • Met een enkele klik geeft u uw voorraadopname aan.
  • De voorraadniveaus worden online bijgewerkt en kan u online raadplegen.
  • Wij zorgen voor de aanvulling van de voorraad.
  • Onze easystock-adviseurs bieden waar nodig telefonische of e-mailondersteuning.

Voorraadafname in 3 stappen

easystock-1.jpg1-3.jpg

U neemt producten uit de voorraad.

easystock-2.jpg2-2.jpg

U voert uw verbruik in op de website of via de app door de productcode te scannen.

img-easy-stock-3.jpg3-2.jpg

Uw verbruik wordt geregistreerd en het voorraadniveau wordt direct aangepast

Automatische aanvulling van uw voorraad in 5 stappen

img-easy-stock-4.jpgAanvulling van de voorraad start automatisch zodra het kritische minimum wordt bereikt.

img-easy-stock-5.jpg

De balk wordt roze zodra het Antalis warehouse aan de slag gaat met het aanvullen van uw voorraad.

img-easy-stock-6.jpg

De oranje kleur geeft aan dat de producten ons warehouse hebben verlaten.

img-easy-stock-6-bis.jpgDe goederenontvangst keurt u met één klik goed.

img-easy-stock-7.jpgUw voorraad wordt direct aangepast.

easy-stock-9.jpg

Voordelen 

  • Besteed minder tijd aan terugkerende bestellingen.
  • Geoptimaliseerde voorraad: minder risico op ‘out of stock’.
  • Minder opslagruimte nodig en gestandaardiseerde referenties.
  • Facturatie op basis van uw daadwerkelijk verbruik.
  • Uw voorraadniveau kan ten alle tijden door uw medewerkers worden geraadpleegd, inclusief uw verkoopafdeling, voor een snelle responstijd.

Onze klanten over easystock: